بررسی سخت افزارها به صورت کاملا تخصصی

بررسی تمام سخت افزارها به صورت کاملا اختصاصی و حرفه ای

بررسی سخت افزارها به صورت کاملا تخصصی

بررسی تمام سخت افزارها به صورت کاملا اختصاصی و حرفه ای

برای خرید سخت افزار میتوانید از وب سایت ما استفاده کنید. مقالات را بخوانید و مقایسه کنید ببینید کدام یک بهتر است.

تعميرات لوازم خانگي

Aqaye Pardakht

طرحی و سئو سایت

تعمیر برد
طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

آیمک ۲۰۱۹؛ قدرتمندتر از گذشته به‌لطف پردازنده‌های کافی لیک اینتل

مدیریت سایت | پنجشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۲۶ ق.ظ
آیمک ۲۰۱۹؛ قدرتمندتر از گذشته به‌لطف پردازنده‌های کافی لیک اینتل

در ابتدای فروردین‌ماه، اپل نسل جدید رایانه‌های رومیزی آی‌مک را معرفی کرد. بنچمارک‌های انجام‌شده نشان‌دهنده‌ی بهبود قابل‌توجه قدرت پردازشی در مدل‌های جدید هستند.


براساس مجموعه‌ای از نتایج بنچمارک مدل‌های ۲۰۱۹ آیمک اپل که در وب‌سایت گیک‌بنچ منتشر شده‌اند، به‌لطف استفاده از پردازنده‌های نسل هشتم و نهم اینتل، بازدهی این رایانه‌ها به‌طور قابل‌توجهی افزایش پیدا کرده است.

تمام مدل‌های ۲۷-اینچی که دارای نمایشگر 5K هستند، در مقایسه با نمونه‌های عرضه‌شده در سال ۲۰۱۷ بازدهی بهتری دارند. در مدل‌های شش‌هسته‌ایِ جدید، امتیازهای مربوط‌به پردازش تک‌هسته‌ای به‌طور میانگین، به‌میزان ۶ تا ۱۱ درصد افزایش یافته‌اند؛ امتیازهای مرتبط با پردازش چندهسته‌ای هم به میزان ۴۳ تا ۴۹ درصد افزایش پیدا کرده‌اند.

بنچمارک آی مک ۲۰۱۹ / iMac 2019 Benchmark

نتایج بنچمارک چندهسته‌ای آی‌مک‌های ۲۷-اینچی ۲۰۱۹ و ۲۰۱۷

در عین حال، در مدل‌های رده‌بالاتر که دارای پردازنده‌ی هشت هسته‌ای Core i9 با فرکانس ۳.۶ گیگاهرتز هستند، شاهد بیشترین میزان افزایش بازده هستیم؛ به‌گونه‌ای که در برخی موارد نتایج بنچمارک برای پردازش چندهسته‌ای تا ۶۶ درصد افزایش را نشان می‌دهند.

بالاترین مدل رده‌بالای آی‌مک ۲۰۱۹ موفق شده است تا امتیاز ۶۱۵۷ را برای پردازش تک‌هسته‌ای و امتیاز ۳۲۲۹۳ را برای پردازش چند‌هسته‌ای به دست آورد. این در حالی است که این امتیازات برای مدل رده‌بالای سال ۲۰۱۷ به‌ترتیب ۵۶۸۴ و ۱۹۳۷۱ بوده‌اند.

  • مدیریت سایت