بررسی سخت افزارها به صورت کاملا تخصصی

بررسی تمام سخت افزارها به صورت کاملا اختصاصی و حرفه ای

بررسی سخت افزارها به صورت کاملا تخصصی

بررسی تمام سخت افزارها به صورت کاملا اختصاصی و حرفه ای

برای خرید سخت افزار میتوانید از وب سایت ما استفاده کنید. مقالات را بخوانید و مقایسه کنید ببینید کدام یک بهتر است.

تعميرات لوازم خانگي

Aqaye Pardakht

طرحی و سئو سایت

تعمیر برد
طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

راهنمای خرید کامپیوتر میان رده

مدیریت سایت | شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۸ ب.ظ


در بخش دوم مقاله راهنمای خرید کامپیوتر، به معرفی بهترین قطعات موجود برای خرید سخت‌افزار با بودجه‌‌ی متوسط در تیر ماه می‌پردازیم.

توجه بسیار مهم: قطعات کامپیوتر باید با ارزِ بازارِ ثانویه وارد شوند.

سیستم رده متوسط (راندمان خوب - سرعت بالا در کارهای روزمره - بازی با تنظیمات پایین یا متوسط)

کاربری

سیستمی مناسب برای کاربرانی که تمایل داشته باشند کارهای روزمره‌ی خود را با سرعت بیشتری انجام داده و دقایقی در زمان خود صرفه‌جویی کنند. کاربرانی که عادت به انتظار کشیدن ندارند و می‌خواهند به همان سرعتی که در انجام کارهای شخصی مهارت دارند به همان نسبت هم سیستم پاسخگویی داشته باشند و سیستم از آنها عقب‌تر نباشد.

با داشتن یک کارت گرافیکی مجزا و البته نه چندان قوی هم می‌توان بازی‌های روز را با تنظیمات متوسط یا پایین اجرا کرد و راندمان نسبتا قابل قبولی را هم در برنامه‌های ویرایش، طراحی و گرافیک داشت، به شرط اینکه توقع خود را از اجرای بازی‌ها پایین بیاورید یا اگر سخت‌گیر هستید، به فکر خرید سیستم قدرتمندتری باشید.

  • مدیریت سایت

نقد و بررسی کامپیوتر دسکتاپ ایسوس مدل K20CD

مدیریت سایت | سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۱۲ ب.ظ

هنگامی‌که احساس می‌کنید به یک کامپیوتر خانگی نیاز دارید و باید برای رفع نیازتان یک دستگاه تهیه کنید، انتخاب‌های متعددی جلوی پایتان قرار می‌گیرد. تعدادی از این انتخاب‌ها خیلی گران هستند و سعی می‌کنند با مانور دادن روی این‌که قوی‌ترین سخت‌افزار ممکن را در اختیار قرار می‌دهند، دل‌تان را به دست بیاورند و شما را راضی کنند پولی که با زحمت پس‌انداز کرده‌اید را هزینه‌ کنید. اما واقعا همه به قوی‌ترین‌ها نیاز ندارند و عده‌ای با تهیه‌ی یک کامپیوتر با قیمت مناسب هم می‌توانند کارشان را راه بیندازند. چه بسیار هستند کسانی که با خرید آن کامپیوتر گران، بیشتر از چیزی که نیاز داشته‌اند را هزینه کرده‌اند و درنهایت کارهای ساده‌ای مثل فیلم‌دیدن و جستجوی اینترنتی را با آن انجام داده‌اند؛ کارهایی که از ضعیف‌ترین کامپیوترها هم برمی‌آید. امروز می‌خواهیم یک نمونه‌ی خوب با قدرت مناسب و صد البته با قیمتی قابل خرید به شما معرفی کنیم. چیزی که در نظر داریم از برند ایسوس (ASUS) است و K20 نام دارد؛ یک کامپیوتر مناسب برای کارهای خانگی و نهایتا اداری است و با توجه به مشخصاتی که دارد، می‌توان انتظارات معقولی از آن داشت. در ادامه با دیجی‌کالا مگ و نقد و بررسی کامپیوتر دسکتاپ ایسوس مدل K20CD همراه باشید.

  • مدیریت سایت

بررسی لپ تاپ ایسوس FX503VD

مدیریت سایت | دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۵ ب.ظ

ایسوس FX503VD یکی از گزینه‌های جذاب برای آن دسته از کاربرانی است که به دنبال لپ‌تاپی توانمند با قیمت رقابتی هستند.

اینتل سال‌ها است که به توسعه‌ی پردازنده‌های کم‌مصرف مخصوص لپ‌تاپ‌ها می‌پردازد. انواع ۱۵ واتی سری موبایل اینتل نیز در همین راستا و برای ارایه‌ی عمر باتری بیشتر و وزن کمتر لپ‌تاپ‌ها عرضه شده‌اند. اما با وجود پیشرفت گسترده‌ی پردازنده‌های ۱۵ واتی اینتل و AMD، هنوز هم نمونه‌های قدرتمند و ۴۵ واتی طرفداران زیادی دارند. این دسته از پردازنده‌ها که در سری محصولات اینتل با پسوند H‌ شناخته می‌شوند، توان پردازشی به مرات بیشتری نسبت به برادران کم‌مصرف‌تر خود ارایه می‌دهند. توان بالای پردازشی این دسته پردازنده‌ها آن‌ها را به گزینه‌ی مناسبی برای لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی، مهندسی یا انواع چند‌رسانه‌ای قدرتمند تبدیل کرده است. 

ایسوس FX503VD

ایسوس به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کننده‌های کامپیوتر شخصی در جهان، چند سالی است که سری گیمینگ لپ‌تاپ‌های خود را با پردازنده‌های توانمند سری H اینتل و طراحی جذاب، برای گیمرها عرضه می‌‌کند. با این حال پیش از این شاهد نقاط ضعفی اعم از نمایشگر نه چندان خوب، بدنه‌ی پلاستیکی و بی‌کیفیت، طراحی نه چندان جذاب یا قیمت بالاتر در مقایسه با رقبا، در محصولات این رده از ایسوس بودیم. حال FX503VD با بهبود‌های مناسبی به بازار عرضه شده است تا در کنار قیمت رقابتی خود، به یکی از گزینه‌های جذاب موجود برای گیمرها یا کاربران لپ‌تاپ‌های توانمند تبدیل شود. با بررسی عمیق لپ‌تاپ ایسوس FX503VD، همراه زومیت باشید.

لپ‌تاپ ایسوس FX503VD توسط گروه بازرگانی معیار برای بررسی در اختیار زومیت قرار گرفته است.


  • مدیریت سایت